woensdag 18 maart 2009

Als... (zelf geschreven)


Als...
Als alles je heel erg tegen zit,
en er geen lichtpuntje kan verschijnen,
Moet je soms hard vechten,
Om wolken te laten verdwijnen.
Maar als je in jezelf blijft geloven,
Dan is de eerste stap gezet,
En zul je strals kunnen zeggen..
Dat je ook dit weer hebt gered!
Inge Burghout



Geen opmerkingen:

Een reactie posten