woensdag 18 maart 2009

op weg naar.. deel 2...

We hebben inmiddels een aantal bijeenkomsten gehad,
erg leuk! je leert elkaar steeds meer kennen, en ieder verteld over zijn of haar geloof!
leuk om zoiets met elkaar te kunnen delen, met vrienden heb je het er toch iets minder snel over. De voorberijdingen waren nu steeds bijbelteksten waar we het met elkaar over hadden, nu komt ook de rest hoe gaat het wat gaan we doen hoe ziet de dienst eruit. echt helemaal leuk ik heb er zo zin in! 11 april is het dan zo ver! dan ze je ja.. en daar heb je al die weken naartoe geleeft. hoewel het voor mij best appart is aangezien ik ook nog niet gedoopt ben~! dat gebeurt ook nog in die dienst! er komen allemaal lieve mensen die ik gevraagd heb, dat is voor mij ook heel bijzonder! zelfs vrienden die niks met de kerk hebben of willen komen voor MIJ naar de kerk! hoe gaaf is dat! famillie vrienden en ja zelfs docenten waar ik goed contact mee heb wouden wel komen! dit maakt je plaatje compleet! om voor zoveel mensen trots ja te kunnen zeggen~! niet alleen voor de mensen natuurlijk maar uiteindelijk zeg je JA tegen het geloof! ik voel me daar goed bij happy en fijn! ik zie alweer uit naar volgende week onze volgende bijeenkomst! ik geniet van jullie!

1 opmerking:

  1. Hoi Inge!

    Gevonden! Over 4 weken doe je belijdenis én word je gedoopt ... daar werd en word ik nog steeds een beetje stil van. Ik vind het geweldig dat je op zo'n jonge leeftijd volmondig JA zegt tegen God! Speciaal voor jou dit Opwekkingslied (nr. 599):

    Nog voordat je bestond,
    kende Hij je naam.
    Hij zag je elk moment
    en telde elke traan.
    Omdat Hij van je hield,
    gaf Hij zijn eigen Zoon.
    En nu is alles klaar,
    wanneer jij komt.

    Refrein:
    Kom tot de Vader,
    kom zoals je bent.
    Heel je hart, al je pijn,
    is bij Hem bekend.
    De liefde die Hij geeft,
    de woorden die Hij spreekt.
    Daarmee is alles klaar
    wanneer jij komt.

    En wat je nu ook doet…
    (Refrein 2x)

    De liefde die Hij geeft,
    de woorden die Hij spreekt.
    Hij wacht alleen nog maar
    totdat je komt.

    Groetjes,

    Willy

    BeantwoordenVerwijderen