

0nze lieve kersthond. En de boom die weer netjes staat met huisjes en het stalletje, er moeten alleen nog lichtjes in de huisjes! =) zijn ze niet leuk =)
Ik ben 19, Ik woon nog gezellig thuis bij mijn ouders en zusje. Ik heb net mijn opleiding bloemschikken afgerond en vanaf komend jaar start ik op de op leiding onderwijsassistent niveau 4
Geen opmerkingen:
Een reactie posten