maandag 14 december 2009

Kerst versiering




0nze lieve kersthond. En de boom die weer netjes staat met huisjes en het stalletje, er moeten alleen nog lichtjes in de huisjes! =) zijn ze niet leuk =)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten