





take 100...

En ja hoor die ging goed!
Alleen valt het mooie kasteel daar weg!
Ik ben 19, Ik woon nog gezellig thuis bij mijn ouders en zusje. Ik heb net mijn opleiding bloemschikken afgerond en vanaf komend jaar start ik op de op leiding onderwijsassistent niveau 4
De laatste is wel het mooist!
BeantwoordenVerwijderendaar gingen we ook voor,, hihi alleen er lukte er geen 1 dus toen werden het er heel veel!
BeantwoordenVerwijderen