Een jongetje stapte een oud winkeltje binnen,
op de plank lagen allemaal kleine korreltjes.
Tot zijn verbazing zag hij achter de toonbank een engel staan.
" wat verkoop jij hier eigenlijk?" vroeg hij.
De engel lachte, "ik ben een engel, dus ik verkoop alles wat je maar wilt.
Zeg het maar. " de jongen staarde de engel aan en zij toen snel: " ik wil een goede baan, Veel geld, een mooi huis, ik wil begrepen worden, piano kunnen spelen en ook.."
" Ho! wacht eens even.." Onderbrak de engel hem toen hij naar de plank wees.
"Niet te snel.. Ik verkoop geen vruchten, Ik verkoop allen zaden!
http://www.zinnigeverhalen.nl/cgi/shop.cgi?site=zinnigeverhalen&group=005000&conpag=p005013
zondag 2 mei 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Mooi!
BeantwoordenVerwijderen