
Deze award kreeg ik van Willy, Dankjewel!
Nu is het de bedoeling dat ik 10 dingen noem waar ik blij van word.
Tja dat is eigenlijk best veel en dan mag je ze gaan opnoemen en dan moet ik er toch weer even over nadenken.
1. Afgelopen week zijn wij op zeilkamp geweest met 16 jongeren uit de kerk, Dat heeft me ontzettend blij gemaakt, Ondanks dat ik eigenlijk naar huis moest en ik verging van de pijn heb ik de hele week vol gehouden. Zulke bijzondere mensen stuk voor stuk. Zo lief, Zo kwetsbaar en o zo gezellig. Heerlijk met zijn allen op het water met zijn allen eten. Gewoon helemaal weg, geen computer, geen telefoon en geen tv. Daar kan ik echt heel erg van genieten!
2. Raar maar waar, maar ergens kan ik ook genieten van school (alleen praktijk) iedereen heeft altijd weer nieuwe ideeën, je kan mega veel van elkaar leren!
3. Muziek maakt me ook heel blij, ik vind het heerlijk om gewoon even de muziek keihard te zetten en lekker hard (en vals) mee te zingen :D
4. Buiten zijn vind ik ook heerlijk, als het regent en als de zon schijnt ben ik graag buiten. Heerlijk uitwaaien, en genieten van alles wat er om me heen gebeurt.
5. Voorbereiding op een wedstrijd maakt me ook blij, we hebben elk jaar floral movement, dat is een festival wara allerlei bloemisten presenteren, en daar kunnen bloemisten en particulieren van genieten. Dit jaar mogen wij mee doen aan een boeketten wedstrijd Het thema is puur, Ik vind het dan heerlijk om evenuit te gaan zoeken wat dat woord nou "precies"betekend. het volgende:
puur (bn): louter, onverdund, onvermengd, straight, zuiver
puur (bn): baarlijk, echt, klinkklaar, onvervalst
puur (bn): maagdelijk, ongerept
puur (bn): onbedorven, rein
puur (bw): door en door, geheel en al
puur (bw): alleen, louter
Met deze betekenissen mag ik na gaan denken over wat voor een boeket ik mag gaan maken. Heerlijk! tekenen en inspiratie opdoen daar kan ik echt van genieten!
6. Als wij met de familie op pad gaan word ik ook blij, gezellig met zijn vieren weg ergens het bos in, of even met vaders of moeders of zusje de stad in. Ergens lekker lunchen. of gewoon lekker thuis spelletjes spelen!
7. Mijn boekje parels van Grace, Met allemaal Spreuken. Dit mooie boekje kreeg ik van alle leiding van het clubkamp als bedankje voor het leiden van groep 3/4 de afgelopen 3 jaar.
Spreuken 3:3-4 ,, Mogen liefde en trouw je nooit verlaten, Wind ze om je hals , schrijf ze in je hart. God en de mensen zullen je genegen zijn en je zult waardering ondervinden
Nou is er vast nog heel veel meer, maar ik zou het echt niet meer weten, Misschien zet ik de laadste drie er later nog bij!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten