Ik ben 19, Ik woon nog gezellig thuis bij mijn ouders en zusje. Ik heb net mijn opleiding bloemschikken afgerond en vanaf komend jaar start ik op de op leiding onderwijsassistent niveau 4
Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten bij 't Vliegertje. Ik woon inderdaad in Zwolle en doe daar, net als jij, ook kindernevendienst (in de cgk).
In de bolder kom ik nooit, wij zitten in Zuid. Maar wel toevallig dat we naar de zelfde kerk gaan. Misschien komen we elkaar 19/1 bij de toerustingsavond van de knd wel tegen :-)
Jij was er gisteren dus ook.. Ik vond het een mooie avond, heb er zin om er mee aan de slag te gaan. En jij?
Ik wist natuurlijk ook niet zo goed wie jij was (en vond het spannend om het aan je te vragen toen ik een vermoeden kreeg, ik wist nl je echte naam niet, alleen je blognaam..) Maar het kwam er ook niet van om even snel naar je toe te lopen om het te vragen, omdat ik met anderen was & dingen moest regelen. Nou ja. Misschien een andere keer en dan van te voren even een fotootje uitwisselen :-) groetjes
Nee, ik ben er dan niet, jammer want het lijkt me wel erg leuk.
Hoe bevalt de nieuwe methode bij jullie? Kun je er mee uit de voeten? 'k Vind er hele leuke en mooie kanten aan zitten (heb er drie weken achter elkaar mee gedraaid door omstandigheden). Soms wel erg veel 'praat'verwerking voor 4 en 5 jarigen. Dan mis ik de knutselwerkjes wel eens.
Ik ben 19, Ik woon nog gezellig thuis bij mijn ouders en zusje. Ik heb net mijn opleiding bloemschikken afgerond en vanaf komend jaar start ik op de op leiding onderwijsassistent niveau 4.
Sja...daar ga ik vandaag eens over nadenken.
BeantwoordenVerwijderenben benieuwd wat eruit komt! ik heb er ook even bij stil gestaan!
BeantwoordenVerwijderenLeuk dat je een berichtje hebt achtergelaten bij 't Vliegertje. Ik woon inderdaad in Zwolle en doe daar, net als jij, ook kindernevendienst (in de cgk).
BeantwoordenVerwijderengroetjes Jessica
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
BeantwoordenVerwijderenIn de bolder kom ik nooit, wij zitten in Zuid. Maar wel toevallig dat we naar de zelfde kerk gaan. Misschien komen we elkaar 19/1 bij de toerustingsavond van de knd wel tegen :-)
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Jessica
Jij was er gisteren dus ook.. Ik vond het een mooie avond, heb er zin om er mee aan de slag te gaan. En jij?
BeantwoordenVerwijderenIk wist natuurlijk ook niet zo goed wie jij was (en vond het spannend om het aan je te vragen toen ik een vermoeden kreeg, ik wist nl je echte naam niet, alleen je blognaam..) Maar het kwam er ook niet van om even snel naar je toe te lopen om het te vragen, omdat ik met anderen was & dingen moest regelen. Nou ja. Misschien een andere keer en dan van te voren even een fotootje uitwisselen :-) groetjes
Hoi!
BeantwoordenVerwijderenNee, ik ben er dan niet, jammer want het lijkt me wel erg leuk.
Hoe bevalt de nieuwe methode bij jullie? Kun je er mee uit de voeten? 'k Vind er hele leuke en mooie kanten aan zitten (heb er drie weken achter elkaar mee gedraaid door omstandigheden). Soms wel erg veel 'praat'verwerking voor 4 en 5 jarigen. Dan mis ik de knutselwerkjes wel eens.
Groetjes Jessica