Ik probeer samen met een vriend van mij zo hier en daar wat klusjes te doen.Nou hebben wij deze week op school project week, (dat betekend dat we elke dag 2 workshops hebben) waaronder website bouwen! Wij willen al een tijdje een "site" maar niet samen! nu hebben we allebij een site kunnen maken! Kijk de link hieronder!
: http://www.wix.com/ingeburghout/bloemstylist
hij is nog niet af, maar het begin is er!
p.s. Ik schrijf zelf niet meer eigenlijk, maar ik lees alle blogs nog steeds hoor! =) veel te leuk!!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten