donderdag 20 januari 2011

even tussendoor toch nog...

Ik probeer samen met een vriend van mij zo hier en daar wat klusjes te doen.Nou hebben wij deze week op school project week, (dat betekend dat we elke dag 2 workshops hebben) waaronder website bouwen! Wij willen al een tijdje een "site" maar niet samen! nu hebben we allebij een site kunnen maken! Kijk de link hieronder!

: http://www.wix.com/ingeburghout/bloemstylist

hij is nog niet af, maar het begin is er!

p.s. Ik schrijf zelf niet meer eigenlijk, maar ik lees alle blogs nog steeds hoor! =) veel te leuk!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten