Ik heb een hele lange tijd niet geblogd ik vond het niet echt leuk meer om te doen, wel heb ik iedereen gewoon gevolgd en elke keer dacht ik; het is ook leuk om daar over te schrijven.. ik heb nu besloten toch af en toe weer eens te gaan bloggen!
Voor de mensen die mij toen wel af en toe volgde weten dat ik in de bloemen zat en daar ook een opleiding voor deed. Ik heb deze opleiding afgerond afgelopen weken en ben geslaagd!:D Helaas kan ik niet verder met de opleiding omdat mijn rug dat niet aan kan! Ik heb een nieuwe uitdaging en dat is de opleiding onderwijsassistent! ik hoop dit in 2 jaar te halen en vervolgens lekker door te stromen naar het HBO!!
Ik hoop zo af en toe hier mijn belevenissen weer te plaatsen!
dinsdag 26 juli 2011
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten