------------------------------------------------------
Waarom altijd onrecht?
Waarom altijd gevecht?
Hoe kan het dat het mij altijd nog pijn doet?
Doe ik het dan wel goed?
Ik denk zo vaak terug aan die mooie momenten,
die fijne tijd, zonder strijd.
Soms wou ik dat ik klein was,
Klein en onschuldig zonder al die dingen te moeten begrijpen.
Zo gaat het een tijd goed,
En daarna zak je weer volkomen in.
Je wil alles overwinnen,
Maar je kan jezelf niet tot alles dwingen!
Mensen komen en gaan,
Moet je nou overal in mee gaan?
Ik wil al te graag van alles maar ik kan niet alles!
Mensen nemen het mij kwalijk als ik iets niet kan,
Wat vind ik hier nou van?
Ik ben ook niet volmaakt,
Wat sommige mensen zeggen is iets wat mij raakt!
Ik kan niet meer dan dit,
Mensen zullen me moeten nemen zoals ik ben!
------------------------------------------------
Zoveel vragen soms.. over geloof over dingen op school in de gewone wereld.. waar laat je al die vragen? kunnen bidden misschien, voor mij makkelijker gezecht dat gedaan blijkbaar. Ook dit is niet voor mij weggelegd. ooit op alle vragen een antwoord......

ik wilde even zeggen dat je een hele mooie achtergrond hebt!
BeantwoordenVerwijderenmag ik vragen hoe je dat gemaakt heb, en erin gekregen?
mijn blog nanette-drenthe.blogspot.com
O, nou moet ik toch even lachen, Inge ;-)! Mooie achtergrond en prachtige gedichten ... Ik vond het fijn je vanmiddag even te zien en te spreken!
BeantwoordenVerwijderenHallo Inge,
BeantwoordenVerwijderenbedankt voor je reactie op mijn blog.
Mijn email adres is nsdrenthe@hotmail.com
Graag zou ik willen leren hoe het moet haha!
Groetjes Nanette