maandag 15 juni 2009

verlangen

Soms wil ik ver weg zijn,
ver weg van de bewoonde wereld.
Lekker in de natuur in de wielanden of in de bossen.
Al is het voor een weekje.

Alleen mensen en dieren om mij heen die niks van mij verwachten,
Gewoon met het idee ergens lekker rustig te kunnen zitten,
Zonder iemand die alleen maar zeurt of vragen stelt.

Of even lekker kunnen zitten tegen iemand aan,
zonder dat er van mij verwacht word dat ik praat.
Allemaal dingen die ik zo graag wil.
Enkel een klein beetje verlangen naar RUST!

Helaas zal het bij verlangen blijven,
want vind maar eens zo'n plek!..........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten