zondag 27 september 2009

een avondje bios

Gister avond hebben we eerst lekker pannenkoeken gebakken en heerlijk geluiƫrd.. Het was ons idee om om kwart over negen gezellig naar de film te gaan.( de storm) Zonder erbij na te denken eigenlijk want achteraf hadden we beter kunnen reserveren! We hebben een half uur in de rij gestaan!!! en ja ook nog toen we bij de kassa kwamen hadden net twee mensen voor ons de LAADSTE kaartjes voor die film! ALLES was uitverkocht|! Er draaide geen leuke film meer en wij willen heel graag die film zien dus hebben we maar gerserveerd voor vandaag! Ik heb er veel goede verhalen over gehoord dus ik ben erg benieuwd!

Op de terug weg dachten we gaan even langs huis, (ik woon voor 18 dagen op mijzelf) dus even langs mijn ouders gezellig wat drinken en weer terug ( was de bedoelling) We kwamen op het assendorperplein wat leuks tegen! Roods reli rage. Erg leuk! allemaal muziek gezellig buiten bij het kampvuurtje. Hoe gezellig kunje je avond vullen als iets niet door gaat!

We hebben een super avond gehad en tegen de tijd dat we thuis kwamen hebben we ook nog even grease in de cd speler gedaan, Wijntje erbij en wat lekkers! het was een top avond!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten