donderdag 15 oktober 2009

op de bon





Jaja ook die is binnen, Even een vriendin naar het station brengen en je komt politie tegen! Die mensen zijn slim! Links zetten ze hun busjes neer, en tevens bedenk je oo politie; WE moeten afstappen!! maar helaas ze kwamen van rechts al aan lopen. Of wij asjeblieft even wouden af stappen. Ach natuurlijk meneer! Ja u heeft geen licht? Nee meneer dat klopt! hup een bekeuring! 35 EURO!!!! en dan zijn ze ook nog zo aardig om er 6 euro administratie kosten boven op te tellen! Dus.. ondertussen "trein gemist" EN 41 euro lichter!!!!!!!! gelukkig is vriendin zo lief om ook de helft mee te betalen.. maargoed het is toch sonde van je geld!

Helaas helaas, Hoewel ik nog geluk had dat hij mij niet bekeurde voor mijn id kaart die ik niet bij me had!

Aldus van een druk avondje dingen regelen voor de buitenlandse stage en redelijk moe van huis gaat om je vriendin weg te brengen, kom je daarin tegen helemaal weer wakker terug MET een geel briefje in je hand!!

1 opmerking:

  1. Bah, jammer geld! Heb je de stage zo goed als rond? Nu eerst genieten van een welverdiende vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen