
Deze award kreeg ik van Willy,
Het is dus de bedoelling 10 dingen van mezelf op te schrijven
die jullie nog niet weten. Ik ga mijn best doen:
- Ik doe vrij veel vrijwilligers werk met kinderen en vind het helemaal geweldig!
Het kost je heel veel energie en tijd maar ze geven door alleen al aanwezig te zijn
heel veel energie terug!
- Ik heb een super opleiding maar zal toch altijd blijven twijfelen om "toch" de zorg in te gaan.
- Mijn droom is dat ik ooit een winkel zal openen met bruidskleding en alles erop en eraan.
- Ik vind het heel erg leuk om te koken, Maar ik er eigenlijk geen tijd voor maak.
- Ik heb twee verslavingen - Sjaaltjes sparen ( inmiddels te veel en kan het niet meer kwijt)
en creatief bezig zijn, is redelijk bekent maar het erge is dat ik steeds ergens aan begin en eigenlijk bijna nooit af maak, en het dan heeeeeel erg lang op mijn rommelkamerje blijft liggen.
Waardoor je vervolgens gezellige pap en mam van krijgt ;-) dus willy ook discussies en
meningsverschillen! maar uit eindelijk is het ook altijd wel weer goed! ;-) Mag ik een
gebruiksaanwijzing voor ouders :)
- Daaropvolgend moet ik ook bekennen dat ik een vreselijke rommelkont bent.
- Mijn kamer is mijn plekje zo ingericht naar mijn stijlen en kleuren, Met ontsettend veel kaarsjes want daar hou ik heel erg van! (er komt nog een keer een filmpje of foto ś)
- Ik hou behoorlijk van een feestje!! Als ik uit ga doen we het ook goed en dansen we de hele avon
avond! Tot de kroeg sluit....
- Ik ben eigenlijk ook aardig onzeker, en mensen vergissen zich daar vaak in! In mijn omgeving
denken mensen altijd dat mijn mond wel open gaat, maar deze mensen kennen mij maar half..
- Ik heb hetselfde probleem als het 10e punt bij willy, Lange twijfels of je een blog wel of niet
zal plaatsen. Wat ik vervolgens meestal dus NIET doe.
Ten slotte zit ik nu hard na te denken over al deze punten.. en heb ik met moeite 10 punten op geschreven!. Ik hoop dat je zo tevreden bent willy ;-)
Bedankt voor je award!

Heel tevreden ;-)! Leuk en mooi om te lezen, Inge!!! Misschien zie ik je komende week!
BeantwoordenVerwijderen