maandag 26 oktober 2009

middagje bos





Een heerlijk dagje bos gehad in de vakantie. In Kampen is een aardig groot bos, vanuit daar zijn we nog weer door gefietst naar het ketelmeer over de dijk naar de haven. Daar lekker warme chokomel gedronken met een lekker apeltaartje en toen weer 13 km. terug! Het was lekker uit waaien en heerlijk weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten