zondag 25 oktober 2009

bruidswerk maken

Mijn neef is in september getrouwd, Al vrijwel gelijk hadden ze mij gevraagd het bruidswerk te doen!
Tuurlijk wil ik dat doen! helemaal leuk! 75 corsages een gom corsage en een bruidsboeket was de bedoelling. Nou voor mij de tweede keer, dus weer een hele uitdaging! Eerst met vriendin, tante en 2 nichten de corsages maken:



Gezellig aan de tafel met zijn alle corsages draaien! (ze deded het voor het eerst!) en ze waren hardstikke goed gelukt!

Hier het resultaat van het boeket!:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten