vrijdag 13 november 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Ik ben 19, Ik woon nog gezellig thuis bij mijn ouders en zusje. Ik heb net mijn opleiding bloemschikken afgerond en vanaf komend jaar start ik op de op leiding onderwijsassistent niveau 4
Beterschap!!En gniet maar van het gezelschap, kan me voorstellen dat dat een welkome afwisseling is...;)
BeantwoordenVerwijderen