vrijdag 13 november 2009

gezellig ziek zijn

Nou mag hij nooit bij mij op de kamer maar als je de hele dag boven ligt is het toch wel erg gezellig als die lieve beestjes je lekker op komen zoeken. "het lijkt of hij zich prima vermaakt ;-)" (goed verstopt)


1 opmerking:

  1. Beterschap!!En gniet maar van het gezelschap, kan me voorstellen dat dat een welkome afwisseling is...;)

    BeantwoordenVerwijderen