vrijdag 20 november 2009

vooruitgang bloemstuk 2




Morgen worden er nog meer kapotte kerstballen opgeplakt, en de steekbuisjes erin verwerkt en dan zijn we er helemaal klaar voor :-)

2 opmerkingen:

  1. En jullie eten ondertussen met 't bord op schoot ;-)! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ willy, Haha dat heb jij inderdaad goed, MAaar aangezien ik ziek ben eten ze al bijna 2 weken lekker bij mij op de bank,, MAAAR normaal eten we aan tafel hoor! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen