

Morgen worden er nog meer kapotte kerstballen opgeplakt, en de steekbuisjes erin verwerkt en dan zijn we er helemaal klaar voor :-)
Ik ben 19, Ik woon nog gezellig thuis bij mijn ouders en zusje. Ik heb net mijn opleiding bloemschikken afgerond en vanaf komend jaar start ik op de op leiding onderwijsassistent niveau 4
En jullie eten ondertussen met 't bord op schoot ;-)! Succes!
BeantwoordenVerwijderen@ willy, Haha dat heb jij inderdaad goed, MAaar aangezien ik ziek ben eten ze al bijna 2 weken lekker bij mij op de bank,, MAAAR normaal eten we aan tafel hoor! ;-)
BeantwoordenVerwijderen