


Dinsdag hebben wij op school de kerstshow, alle MBO leerlingen moeten dan een presentatie maken, ik moet een tafel presentatie maken compleet gedekt met een stuk. Mijn stijl word klassiek. De stokjes die je ziet zijn nu nog bruin, er komen er nog veel meer bij en die worden uit eindelijk allemaal zilver. Er komen kapotte kerstballen in het zwart en paars op met hele mooie bloemmetjes door het stuk geregen.
De laadste foto is erg leuk,, we staan er niet bepaald leuk op, maar het ging ook meer om alle stokjes! Die we stuk voor stuk hebben geschuurd!!! Maar gelukkig was zusje lief zo aardig om te helpen! Paps heeft de stokken gezaagt :-)
Het service wat je hier ziet, daar dek ik de tafel mee.
Het eind resultaat volgt!

Wat een werk! Ik zie natuurlijk altijd alleen het eindresultaat; realiseer me als leek niet hoeveel tijd er in gaat zitten. Wat een leuk idee met de 'stokjes' en kapotte kerstballen. Zwart en paars, klinkt goed. En ik vind het servies erg mooi. Succes met alle voorbereidingen, kanjer!
BeantwoordenVerwijderen