HET IS ZO VER!!
Gister hebben we het officiële mailtje gehad!
Bericht uit Italië, en van de school "baas" van het mbo.
We mogen 12 Maart vertrekken naar MILAAN!!! ik ga samen met een vriendin een maand stage lopen in Milaan. Milaan is de basis en we gaan ook met de trein naar Turijn om daar mee te helpen aan een bloemenfestival met top bloemisten van de hele wereld!!
Hoe gaaf!
Als het aan mij ligt vertrekken we morgen!
Nu alle dingetjes regelen en boeken maar!!!
Later meer nieuws!
donderdag 14 januari 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Dat gaat een groot avontuur worden! Leuk voor je. Hebben ze wel Internet daar?
BeantwoordenVerwijderengroetjes: Aritha