

Gisteravond hadden we dan eindelijk de show!! passie en prikkels ! (bruidsshow) voor alle mbo dynamic design leerlingen! het heeft superrrr veel moeite en energie gekost, maar dat was het zeker waard! Het was GEWELDIG! en ons stukje ging helemaal goed !:D
(ik ben degen in de blauwe jurk)
Ik viel wel op trouwens :O de meeste mensen hadden een witte, creme of champagne kleur jurk!
Ik hou er wel van om een beetje gewaagd te gaan met dit soort dingen!

Moooooi Inge!!!
BeantwoordenVerwijderen