dinsdag 12 januari 2010

even stil...

als voor je kijken je bang maakt en achter je kijken je verdriet doet kijk dan naast je want daar zal ik altijd zijn.

Deze kreeg ik van iemand..en ik was er stil van....

En het plaatje van willy zag ik daarna... en vond hem er zo mooi bij passen... en werd weer stil ;-)

3 opmerkingen:

  1. Mooi gedichtje. Die ga ik door linken aan mijn dochter. Zij heeft sinds gisteren ook een blog. Ze staat tussen mijn volgers.

    Groetjes: Aritha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je woorden maken mij even stil. Weet dat Hij altijd naast je is. En zoals de zegen zegt: voor je, achter je, boven je, onder je, in je. Hoe hard je ook valt, Hij valt altijd net iets harder, om onder je te duiken als een adelaar en je op te vangen!

    Liefs,

    Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi...!
    Wat een mooi blog....
    Hij is er altijd.... om je op te vangen als je valt.

    :)

    groetjes,
    Ine

    BeantwoordenVerwijderen