Deze kreeg ik van iemand..en ik was er stil van....
En het plaatje van willy zag ik daarna... en vond hem er zo mooi bij passen... en werd weer stil ;-)
Ik ben 19, Ik woon nog gezellig thuis bij mijn ouders en zusje. Ik heb net mijn opleiding bloemschikken afgerond en vanaf komend jaar start ik op de op leiding onderwijsassistent niveau 4
Mooi gedichtje. Die ga ik door linken aan mijn dochter. Zij heeft sinds gisteren ook een blog. Ze staat tussen mijn volgers.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes: Aritha
Je woorden maken mij even stil. Weet dat Hij altijd naast je is. En zoals de zegen zegt: voor je, achter je, boven je, onder je, in je. Hoe hard je ook valt, Hij valt altijd net iets harder, om onder je te duiken als een adelaar en je op te vangen!
BeantwoordenVerwijderenLiefs,
Willy
Hoi...!
BeantwoordenVerwijderenWat een mooi blog....
Hij is er altijd.... om je op te vangen als je valt.
:)
groetjes,
Ine