zaterdag 30 januari 2010
trouwe fan!
Als grote fan van kinderen voor kinderen luister ik regelmatig alle cdtjes!! Vooral elke keer bij het schoon maken van mijn kamer mag hij lekker hard aan! En MEE ZINGEN MAAR !!:D Nou hebben wij in de klas zoo vaak de discussie over allogtonen helaas is niet iedereen even vriendelijk naar dit soort mensen, Ik heb mijn eigen mening in het bovenstaande liedje :D Natuurlijk van KvK..!!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

We zijn allemaal gelijk: zwart-wit.
BeantwoordenVerwijderenMooi liedje.
Ja, is best moeilijk die discussies!
groetjes: Aritha.
Enne...is je kamer schoon nou?
Hardstikke schoon!:D
BeantwoordenVerwijderen