Yes!! Het is zover! (bijna) alles is rond!! Zaterdag 13 maart vertrekken dagmar en ik met het vliegtuig naar Italië~! Waar in Italië? JEE in Milaan! We vliegen van Amsterdam naar Malpensa. en 14 t/m 16 Maart zijn we in Turijn voor festival Dei Fiori, Alle bloemisten uit italie gaan daar naartoe en wij mochten mee!
Die andere dagen lopen we samen stage in een bedrijf deze: www.ritamilani.it de site is wel italiaans maar het gaat om de foto's toch?
We verblijven in een bed en breakfast , We hebben een luxe ontbijt en kunnen voor ons avond eten zelf zorgen. Een heel gezellig knus huisje met zelfs een tuintje! (klik) www.ilgeco.it (ook italiaans) kijk bij Dentro daar zie je foto's staan van ons plekje!
Verder nieuws volgt gauw!!
woensdag 17 februari 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten