dinsdag 2 februari 2010

Zumba




Dit alles maar dan door elkaar! geloof mij het is echt lagge! vandaag heb ik voor het eerst mee gedaan nou het was niet echt bij te houden maar ik heb de grootste lol gehad!
Nu doet alles van nek tot tenen zo ongeveer zeer! maaar dat is dan weer een goed gevoel! Stel dat je een gaatje in je agenda vind? dan is dit zeker een aanrader!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten