dinsdag 16 februari 2010

uitwaaien

Even heerlijk uit waaien op schiermonikoog! We gaan elk jaar met onze oude gemeente een weekendje weg,,, tot 16 jaar gaan we naar terschelling en 16+ gaat naar schiermonikoog! Aangezien ik naar Italiƫ ga volgende maand had ik besloten niet mee te gaan naar schier. Maar omdat ik zo veel gedaan had voor het jongerenwerk bij onze oude gemeente en daar nu mee gestopt ben mocht ik als cadeautje gratis mee! Hoe super tof! we hebben heeeerlijk gewandeld zaterdag op het strand, overal lag ijs,, in de zee waren ijs schotsen, Geweldig mooi! heerlijk niks doen en uitwaaien in de hele koude maar o zo fijne wind! handschoenen, dikke sokken, pyama broek onder een gewone broek, 2 shirtjes en een dikke trui met een muts en een lekkere warme sjaal was het prima te doen! Ik heb weer genoten!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten