Even een eerste stukje over mijn geweldige onvergetelijke avond!
Gister was het zo ver. Ik mocht me laten dopen en belijdenis doen.
GEWELDIG ! en met VOLLE overtuigen zij ik JA!!!! Ik geloof!!
Met een super lieve vriendin heb ik deze hele weg gevolgd als kleine kindjes begonnen
tot nu! samen zo veel mee gemaakt en nu samen huilend voor een volle kerk staan Onvergetelijk!
Ik zal snel uitgebreid een tekst schrijven met mooie teksten uit de dienst!
en hopelijk ook al de foto's!
zondag 12 april 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten