Ik zag hem bij meerdere mensen staan, ben niet getikt maar leek me wel grappig om in te vullen.
Wat draag je nu?
Spijkervroek met een groen bjornborg shirtje korte mauw!! en nep allstars grijs.
Een geweldig horloge die ik net nieuw heb van de kunst en klieder! met een heeeeel leker luchtje hihi.. le eau disey
Doe je vaak een dutje?
laadste tijd wel snachts slecht slapen dus dan overdag even inhalen!
Wie heb je het laatst een knuffel gegeven?
ehm.... weet ik al niet meer vandaag niet eens een knuffel gehad :(
Wat zou je willen veranderen?
Zo veel !
Wat wordt het avondeten?
dat hebben we net op dat was heerlijke chapion soep met stokbrood en tappanade.
Wat heb je voor het laatst gekocht?
ehm dit weekend niks veeel te druk geweest vroige week heb ik heel leuk simpele sokken gekocht..."moet ook gebeuren"
Waar luister je nu naar?
De geweldig mooie cd met het nummer "heer ik kom tot u" en de superrr nieuwe cd van nick en simon
Welk weerstype is favoriet en waarom?
LEnte en zomer.. alles groen en vrolijke bloemen en mensen overal heerlijke wandelingen door het bos met al die geluiden om je heen en heerlijk een eind skaten.
Hoe laat sta je gewoonlijk op?
Kwart over 7 half 8.
Wat is je doel?
Mijn dimploma te halen en doen wat ik echt kan en wil. er zijn voor mensen die eht nodig hebben! en gelukkig zijn.
Wat is je favoriete vakantieplek?
Het liefst daar waar zon zee en strand is..! of het nou in nederland of heel ver weg is is niet erg dump mij in een hutje aan de hei en ik ben ook gelukkig.
Welke films kun je keer op keer bekijken?
Madelief kruimeltje de kameleon.. geweldige films!
Welk boek lees je op dit moment?
JAJA ik ben begonnen in de jongerenbijbel!
Wat geeft je momenteel het meeste plezier waar je je ook schuldig over kunt voelen?
gedichten schrijven
Hoe ziet het landschap van je gedachten eruit?
Als een doolhof. Ingewikkeld, met veel hobbels, bobbels en bochten. Maar ook veel uitzicht over de blauwe luchten en de zon.
Welke vaardigheid zou je willen hebben?
Etaleren.
Waar wacht je op?
Een lekker plekje voor mijzelf.. maakt niet uit waar maarja geduld is een schone zaak!
maandag 13 april 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Hoi!
BeantwoordenVerwijderenBedankt voor je leuke reactie, ben ook al és bij jou wezen kijken maar dat is al even terug. Vooral met dit mooie weer heb ik niet zoveel tijd meer achter de pc. Zeg wat erg van je moeder...sterkte in dit proces, ik ga jou ook volgen!
Groetjes Adriana