donderdag 2 april 2009

17..!!

Wat een geweldige dag! he twas een beetje dubbel! helaas ook erg met mijn hoofd bij lieve betsie die haar moeder is verloren :( maar ondertussen ook zeker jarig! heel erg veel cadeau's gehad en super verwend het was mega gezellig!
Mijn pap die gister druk is geweest voor de jeugdruimte in de kerk waar we gewoon 9750 euro voor hebben gewonnen om het op te gaan knappen!!! YES! we kunnen beginnen!!!! Hij was zo trots dat ze nog even wat gingen drinken daarna, maarja de toko moest nog versierd worden! hij heeft SPECIAAL voor mij om half 1 snachts nog even 17 balonnen op geblazen! lief he!
Ik wil iedereen super bedanken voor alles!
Het zijn echt 17 balonnen!!
Hoezo verwend!!!
De geweldige cd die ik heb gekregen!!
Hondje die bek af is "net als ik"! en mijn schoentje warm houd!








2 opmerkingen:

  1. Lieve Inge,

    Schaam, helemaal je verjaardag gemist! Alsnog van harte gefeliciteerd!!! Zo te zien en te lezen heb je een leuke dag gehad en ben je flink verwend, super.

    Dankjewel voor je uitnodiging m.b.t. je belijdenis! Is het zaterdag 11 april of zondag 12 april? Hoe laat?

    Groetjes en jij ook een heel dikke knuffel van mij!

    Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh nog gefeliciteerd! Ja je bent zeker verwend, leuk hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen