Dat was het dan dat waar ik al zooo lang oop heb gewacht! ik mocht belijdenis doen en werd gedoopt! Om te beginnen met mijn persoonlijke motivatie:
Jezus, U spreekt
In't tedere gebaar.
U raakt mij aan
in de stilte.
Jezus, U overvalt ons niet
U spreekt niet zonder te luisteren.
U ziet eerst onze pijn
en ons zoeken naar licht.
Jezus U brak mij weer open
Ik kon mijzelf weer ontmoeten.
Opengebroken vond ik mijzelf.
Mijn buiten en mijn binnen
werden weer één.
Opengebroken
kon ik geheeld verder
Met nieuwe kracht
en nieuwe hoop.
Dank u Jezus!
Dank u Jezus!
En deze tekst kreeg ik mee : Psalm 27-1
De Heer is mijn licht, mijn behoud.
wie zou ik vrezen?
Bij de Heer is mijn leven veilig.
Voor wie zou ik bang zijn?

Het was zo'n bijzondere avond, Het idee ECHT opgenomen te worden in de kerk is geweldig! ik voelde me zo voldaan na deze avond! al die mensen die een kaartje stuurde en aan me dachten het was zo geweldig! samen met Jasmijn een hele goede vriendin hebben we deze keuze gemaakt, samen begonnen in groep 5 en nu ook samen verder! onze keuze is dit en wij voelden allebij: HEER IK KOM TOT U! ( opwekking 488)

Gefeliciteerd! DE mooiste keuze die je in je leven kunt maken is die voor een relatie met je Verlosser :), Echt Super!
BeantwoordenVerwijderen