maandag 13 april 2009

kanker klein woordje met een heeeele grote betekenis!

zoek bij dit stukje eens dit liedje:

INB- "Ooit zal ik je weer zien"


Wat zou er kunnen gebeuren? Wat zou er mis kunnen gaan toch?
Maar toch loopt er een zenuwachtige trilling door je heen.
Maar je laat het voor wat het is en gaat gewoon door met je
gewone schooldag...
Je begint je steeds nerveuzer te gedragen, maar je hebt geen
idee waarom. Zou er dan toch wat kunnen zijn? Is er dan toch
iets waar ik voor zou moeten vrezen? Weer laat je het voor wat
het is, en maakt gewoon lol met je vriendinnen en houd je koppie
erbij in de les.
Bijna vrij, het laatste uur is bijna afgelopen, Yes zou je denken...
Daar gaat de bel, nog even lekker gek doen met je vriendinnen in
de klas en loopt vervolgens lachend naar de kluisjes. En daar komt het nieuws. Daar komt de pijn. Daar komt de verklaring voor al die zenuwen. Daar is het bericht, wat je liever nooit wou horen.
Het bericht dat zegt; dat je moeder de uitslag heeft.. daar waar je al voor vreesde... werd werkelijkheid...kanker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten