
Deze week begint alles weer, Vanaf vandaag heb ik weer blok stage na 7 weken geen bloemmen in de handen te hebben gehad mocht ik vandaag weer lekker boeketjes draaien! :D

Dit jaar weer eem frisse start bij een nieuw bedrijf Flora
( www.florabloemisten.nl ) Een bedrijf die niet zo een winkel heeft maar een plek waar alleen een binderij is, er komen niet zo klanten binnen. Alles gaat via telefoon de site en fax.
Ik heb er weer zin in!

Succes!!!
BeantwoordenVerwijderen