donderdag 13 augustus 2009

opluchting!

Vandaag kregen we de uitslag van mama, ik moest werken dus ze zouden me bellen, ik natuurlijk heel zenuachtig maaaar daar ging de telefoon. Ik gauw iemand geroepen om mijn kassa over te nemen en ja hoor het was papa! DE UITSLAG WAS GOED!!! ze is schoon verklaard en moet over een half jaar pas weer komen!! :D Ik was helemaal opgelucht! Al het duimen enzo heeft gewerkt! Dankjewel!!
Nu lekker doorgaan en feestje vieren!!

3 opmerkingen:

  1. Lieve Inge,

    Wat een goed nieuws, hartstikke fijn! Feest ze met z'n allen!

    Knuf,

    Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Inge wat een opluchting! Gelukkig, ik ben blij voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk nieuws, ben blij mét jullie!

    BeantwoordenVerwijderen