Vandaag kregen we de uitslag van mama, ik moest werken dus ze zouden me bellen, ik natuurlijk heel zenuachtig maaaar daar ging de telefoon. Ik gauw iemand geroepen om mijn kassa over te nemen en ja hoor het was papa! DE UITSLAG WAS GOED!!! ze is schoon verklaard en moet over een half jaar pas weer komen!! :D Ik was helemaal opgelucht! Al het duimen enzo heeft gewerkt! Dankjewel!!
Nu lekker doorgaan en feestje vieren!!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Lieve Inge,
BeantwoordenVerwijderenWat een goed nieuws, hartstikke fijn! Feest ze met z'n allen!
Knuf,
Willy
Oh Inge wat een opluchting! Gelukkig, ik ben blij voor jullie!
BeantwoordenVerwijderenWat een heerlijk nieuws, ben blij mét jullie!
BeantwoordenVerwijderen