zondag 30 augustus 2009
Opleiding
Jeetje... Nu word ik erg aan twijfelen en denken gebracht. Ging ik leuk mee met mij stage begeleider naar de veiling! Toen we in gesprek raakten over mijn enorm niet goeie gewrichten en spieren zei hij dat hij twijfelde over hoe het verder zal gaan. Als hij zag wat voor een pijnen en klachten ik steeds heb en die niet over gaan gaf hij aan dat het voor mij erg moeilijk zal zijn. Hij zei dat ik wel extra voorzichtig zou moeten zijn en hij bang is dat dit vak voor mij niet is weggelegd! WAAAT dacht ik! Ik wil dit juist zo graag ik heb al zo veel moeite moeten doen om voor dit vak te gaan en dan krijg ik te horen dat ik eigenlijk lichamelijk niet verder zou kunnen met dit vak wat ik juist goed kan en waar ik zoooo ontsettend graag voor leer! Nu begint het twijfelen weer, Ik weet ook dat het beter is om op mijn leeftijd goed op mijn rug te letten en ik wel voor mijn gezondheid moet gaan, Maar als je passie hierbij licht ga je daar ook heeel graag achteraan. Ik moet na denken maak ik mijn opleiding af met deze risico's ga ik doen wat ik uit eindelijk wil? les geven in dit vak mijn dingen overgeven aan andere mensen. Waar je uiteindelijk dus wel veel ervaring voor nodig hebt en dus ook zult moeten stage lopen en werken met de bloemen? OF gaan we kiezen voor een andere opleiding de zorg? Toch de zorg? het is afmeten praten uit proberen en zo veeeel mogelijk trainen om toch mijn droom te verwezenlijken! Daar gaan we natuurlijk altijd voor.. Want iets wat je zo graag wil laat je niet zomaar gaan toch?
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten