

Het was een geweldig leuke dag! we hebben 35 km. gefietst. Het was zo ongeveer een fietsende huisoudbeurs, overal stonden standjes waar je weer wat in je handen gedrukt kreeg en ook dat ging gewoon in de mand! 4500 vrouwen fietsen de ladyś ride! hoe mooi kan het!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten