dinsdag 11 augustus 2009

Eindelijk!:D

JA ach zou je denken wat is er met die foto! hihi nou dat zal ik even vertellen!! Na 3,5 jaar is EINDELIJK mijn beugel eruit! JA zeiden ze een half jaar geleden nog heel even.. nouja goed, geloofde ik al niet want iedereen voor mij met een beugel vertelde al dat dat altijd gezecht werd en het dan nog niet kon "volgens hun" Maargoed voor de vakantie werd mij gezecht dat hij eruit mocht! maar dat word dan wel in twee afspraken gedaan inge, nouja ik weet niet wat zij gingen doen maar lag ik daar voor mijn eerste afspraak werden er alleen twee spalkjes in geplakt en debeugel lieten ze zitten! die werd dan de dag erna uitgehaald! Weet wel 1 zo'n afspraak kost zo'n 30 euro als het niet meer is, en dan maken ze van zo iets twee afspraken "Omdat dat niet in 1 keer kan?" sorry maar wij hebben besloten dat zo'n ortho (zoals wij het noemen) alleen maar even met zulke dingetjes toch net nog even een extra afspraak maakt want dan vangen ze nog weer even een leuk beetje geld....... Hoewel het erg leuke mensen waren Toch erg teleurgesteld in de manier waarop!

1 opmerking:

  1. Wat heerlijk, je zou bijna niet meer weten hoe het zonder beugel voelt! Mooie foto, Inge. Geniet van je prachtige glimlach :-)!

    BeantwoordenVerwijderen