Maar nu wel, Alleen nu krijg je dat je alles in het kort wil vertellen! (ik doe mijn best)
Eerst onze geweldige vakantie naar corsica, Ik zag eerst heel erg op tegen de reis, eerst een dag in de auto, dan overnachten ergens, en dan de volgende dag weer hele dag auto om naar de boot te komen in livorno. Dan ben je op de boot moet je eerst 4,5 uur varen! ja leuk dacht ik heel fijn! NOT ik werd natuurlijk zee ziek! maargoed die zee is wel geweldig mooi! in het zonnetje op het dek!
We waren met vrienden op vakantie 2 kids mee de oudste gaat nu naar de tweede en de jongste gaat nu naar groep 7. Dus zusje zit er tussen in en vermaakt zich prima met de twee boys! hoewel ik vind het ook super leuk met de kids wat te doen! lekker pingpongen en stoeien in het zwembad was hun bedoelling! en vooral mij plagen!
MAargoed eenmaal op corsica keken wij onze ogen uit naar hoe mooi het daar is, de oneindige hoge bergen,watervallen, paadjes huisjes GEWELDIG! Eenmaal aangeomen op de camping helemaal moe van de lange reis eerst even wat drinken op teras en daarna tent op zetten en jaja natuurlijk gebeurt ons het dat de tent stokken kapot zijn! elastiek geknapt, pap heeft alles netjes met tape aan elkaar geplakt!
Voor de rest hebben we op corsica zulke mooie dingen gezien mooie stranden met hele blauwe zee geweldig mooi! in de eerst week gingen we naar een mega mooie waterval picknicken waar je van mooie rotsen af kon springen. Kwamen we terug boven door ons super slinger klim en klouter weggetje. Vertelde de kids ons dat het raam van onze vrienden in getikt was, ja tuurlijk geloofde we dat eerst niet! maar het bleek dus echt zo te zijn! Twee dvd spelers die normaal wel eruitgehaald worden of verstopt hingen nu dus nog aan de stoellen! EN ze zijn gewoon WEG! en reken maar het is een aardig gedoe met verzekering enz. om een normale nieuwe ruit in je auto te krijgen!! en ja hoor de jongens hebben zich ook vermaakt! spelletjes, zwemmen pingpongen en mij vooral niet met rust laten!;) nouja ik mocht toch af en toe ook wel lekker in het zonnetje een boekje lezen of een puzzeltje doen! (toch wel weer fijn !) Ik vind het geweldig om met al die kids te pingpongen en te stoeien in het zwembad! echt vakantie! maar ondanks alles! Toch een geweldige vakantie! Nu weer terug in het gewone saaie koude nederland! Wat toch ook wel weer fijn is je eigen huisje je eigen ding en weer gewoon gewoon! De terug reis ging geweldig,
Natuurlijk gelijk de zaterdag dat we thuis waren weer lekker feestje bouwen! lekker de stad in weer met je eigen vrienden is toch ook wel weer heerlijk! We hebben natuurlijk wel hardstikke genoten van deze vakantie zeker na zo'n jaar als afgelopen jaar was dit dubbelop feest!
Gister zijn we bij een vriendin van mij geweest met nog wat vrienden uit de klas! Wat natuurlijk hardstikke gezellig was want iedereen is op vakantie geweest en iedereen heeft allerlei verhalen dit was het resultaat! het was weer leuk boodschappen doen (we hadden zo veel) dat het karretje maar mee moest! wat natuurlijk NOG leuker was! het leukste was nog voordat wij daarheen gingen kreeg ik een leuke krabbel van dinnetje! haha lieverd morgen word een feest met a lote of wihne! JAJA We hebben denk ik 1 glaasje gehad voor de rest aan de miksjes! we stellen het steeds maar uit! lieve sgat wij gaan gauw JOU flesje leeg maken! ;-)
Helaas over 3 weken weer flink aan de bak! laat mij nog maar even lekker werken leuke dingen doen en vooral NIET aan school denken!!! maar helaas 24 augustus begin ik weet op mijn nieuwe stage!! SPANNEND!! Hopelijk heb ik alles een beetje in het kort verteld!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten