Iedereen schrok van alle berichten van de eerste blog! dont worry! het is hier geweldig!!
We hebben alle mensen ontmoet en ze zijn ontzettend aardig allemaal!! ze helpen overal mee en willen vooral contact met je!
We hebben gister het festival zelf opgezocht, we hadden nog geen contact en kregen dat ook niet dus dan maar zelf op pad! we konden met een taxi naar het festival, en daar zijn we opzoek gegaan naar Enrico, Iedereen wist wie dat was dus ze deden alles eraan om hem zo snel mogelijk bij ons te brengen! haha geweldig om te zien hoe iedereen zijn best doet voor je!
Het festival is in een super mooi kasteel! in een geweldig leuk dorpje! super leuke winkeltjes, en restaurantjes! en eruuug mooi!!
maandag zijn we weer heen gegaan met de taxi, we mochten eerst boeketjes draaien, Iedereen keek ons aan en vond ons werk heel mooi!:-o en wij vonden het werk van de mensen hier VERSCHRIKKELIJK! het zag er echt niet uit..!!
Maaargoed wij dachten ja we kunnen wel commentaar hebben maar dan moeten we zelf ook wat gaan doen! haha nou het is vrij lastig ze hebben hier dus geel appelblad! dus alleen maar drukke groen soorten (jaja probeer dan maar iets moois te creëren! Nou het is aardig gelukt want al die mensen wouden het hebben en gingen tegen ons praten! Aangezien wij dat niet verstaan hadden we onze begeleider als tolk!:-p
En toen kwam alles goed!
gister gingen we voor de laatste dag naar het festival, daarna gaan we naar milaan met Rita zij brengt ons naar de bed en breakfast en daar blijven we de rest van de tijd! Daar komen we bij haar te werken!
Ojaaaa!! vergeet van alles! Gister zijn we nog met de hele groep uit sanremo mee geweest naar hun bed en breakfast, zij moesten nog eten(om half 10) en wij mochten mee we hadden al wel gegeten maar dat maakt niet uit! we konden lekker wat drinken en gezellig praten! een enkeling kon engels dus dat was erg leuk! Het was half 1 toen wij ons bedje in kropen..!
Nou de blog is al wel lang genoeg,
nog even terzijde :-p haha het is hier 18 graden.. en zon zon zon!!
p.s. hihi ik doe mijn best iedereen overal op te antwoorden blijf vooral krabbelen enz... hardstikke leuk! alleen ik kan wat laat reageren!!
woensdag 17 maart 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten