donderdag 18 maart 2010

italie 5

Vandaag weer stage gelopen, het was niet echt leuk..
we moeten steeds rot klusjes doen, en het is mega rustig in de winkel..
we hebben de hele dag schoongemaakt...

de uren gaan ontzettend langzaam!!
best wel jammer! we wouden juist hard werken en laten zien wat we kunnen,
maar er worden geen boeketten gemaakt voor in de winkel...

klanten kunnen we niet helpen niemand kan hier engels ( ook onze begeleidster kan het niet zo goed)We wachten af tot volgende week en anders proberen we er wat van te zeggen.. zo duurt een maand ontzettend lang!

Vandaag lekker niks gedaan.. morgen nog werken en zaterdag gaan we Milaan in! naar een grote kathedraal en een overdekt winkelcentrum met een marktplein!

ongeveer 11 tot 15 graden! frisjes!!

1 opmerking:

  1. Via Marko z'n Hyves blijf ik een beetje op de hoogte en begrijp ik dat het inmiddels allemaal wat beter lijkt te gaan, gelukkig! De foto's bewijzen dat jullie volop genieten! Fijn weekend & ciao!

    BeantwoordenVerwijderen