Hier een update van onze vertrek dag!
Ik ben gister middag naar dagmar gegaan, en vanmorgen om 6 uur zijn we vertrokken met de auto naar schiphol!
Met het vliegtuig (voor het eerst voor ons allebei) alles was leuk behalve het landen (ik Inge) was hartstikke misselijk en het was een klein vliegtuig dus onze benen vonden het ook niet echt prettig. Na 1,5 uur waren we op vliegveld Malpensa, vanaf daar zijn we met de bus naar Milaan centraal gegaan (2 uur rijden)
Tot aan toen ging alles perfect! maaaar toen was het de bedoelling dat we opgehaald zouden worden in Turijn op het station, dat gebeurde dus niet en de contactpersoon konden we niet berijken aangezien wij vanaf hier niet met onze 06 kunnen bellen alleen smsen. Dus in Turijn wisten we niet meer wat we moesten doen, wij vragen bij zo'n balie, nee hoor daar spreken ze dus GEEN engels!! en wij ons best doen met ons engels spreken ze zelfs op zo'n groot station GEEN engels!! :o nouja wij hebben steeds bij mensen gevraagd en bij een hotel gevraagd of we mochten bellen, ook daar konden we niemand berijken. Nou praten hun wel aardig engels dus die hadden uitgelegd. (intussen waren we al 3x verkeerd gestuurd!) maar dit was het goede we moesten nog weer een half uur met de metro en toen nog weer een stuk met de bus! dat kwam allemaal goed! we waren alleen pas om 6 uur bij ons hotel! dus we hebben er gewoon 12 uur over gedaan terwijl we om 2 uur al in ons hotel hadden kunnen zijn! Maargoed allemaal niet erg! helemaal gesloopt dat wel!!
Nu zijn we in ons hotel tot dinsdag,, we hebben alleen nog niks geen contact met die mensen die we niet kunne berijken.. dus morgen even afwachten hoe en wat en dan zien we wel weer! nu eerst lekker uit rusten en vooral opfrissen!
Het is hier 15/16 graden met zon heerlijk weer! we liepen net in het donker nog alleen met een vestje aan het is hier heerlijk!
zaterdag 13 maart 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten