woensdag 17 maart 2010

italie 4

Vandaag was de eerste dag in ons B&B het is een geweldig appartement, heel groot en we hebben echt ALLES!

ook zijn we naar de winkel geweest we mochten uit slapen omdat we ontsettend moe waren van alles dus Rita (de baas) die haalt ons steeds op elke ochtend! ze heeft een hele kleine winkel, en bloemen hebben ze ook bijna niet! alleen maar planten zowat!

Wij vermaken ons prima! we hebben vandaag heel lang pauze gehad dat is hier heel normaal om om 12 uur vrij te zijn en dan om 4 uur beginnen we weer! tot 7 uur! dus we zijn net thuis en gaan zo naar de supermarkt om eten te halen! en daarna lekker een hapje eten!

JAJA De eerste dat wij hier zijn en geen pasta gaan eten!!!!!!

jullie horen wel weer!

Een zonnige groet van (16 tot 18) graden vanuit MIlanoo!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten