maandag 8 maart 2010

Stage in Italië 2

Joeppie alles is al ingepakt, nee zij ik vandaag nog dat kan niet hoor. Maar ik kwam vanmiddag thuis en moest en zou in pakken! dus ik heb alles bij elkaar gepakt met de hoop dat alles erin zou passen! en ja hoor! alles past erin! de koffer mag 20kg. wegen en ik zit nu op 17,5 dus ik hoef niet bang te zijn dat ik dingen thuis moet laten!



Morgen ga ik met mijn ouders en zusje uit eten, en vrijdag ga ik naar een vriendin ik Kampen, daar gaan we uit eten met haar ouders.Zaterdag morgen gaan we met de auto naar schiphol!! en om half 10 vliegen we! de reis duurt iets langer dan 2 uur, en dan moeten we van malpensa vliegveld nog naar Turijn met de trein! als we daar zijn komen we in een hotel terrecht van 13 tot 16 maart! een super de luxe hotel!!

de 16e worden we naar onze bed en breakfast gebracht! hier logeren we de rest van de tijd!! Nu nog de hele week naar school helaas, de mensen die naar het buitenland gaan hebben hun hoofd er al niet echt meer bij! helaas nog een aantal toetsen dus nog even koppie erbij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten