
Morgen ga ik met mijn ouders en zusje uit eten, en vrijdag ga ik naar een vriendin ik Kampen, daar gaan we uit eten met haar ouders.Zaterdag morgen gaan we met de auto naar schiphol!! en om half 10 vliegen we! de reis duurt iets langer dan 2 uur, en dan moeten we van malpensa vliegveld nog naar Turijn met de trein! als we daar zijn komen we in een hotel terrecht van 13 tot 16 maart! een super de luxe hotel!!
de 16e worden we naar onze bed en breakfast gebracht! hier logeren we de rest van de tijd!! Nu nog de hele week naar school helaas, de mensen die naar het buitenland gaan hebben hun hoofd er al niet echt meer bij! helaas nog een aantal toetsen dus nog even koppie erbij!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten