alweer een week geleden dat ik heb geblogd.. dus hier maar een week update!
Vorige week zaterdag zijn we uit geweest in Milaan! op de Corso Como,, dat is een straat met allemaal kroegjes! Als je aan allebei de kanten de straat uit liep had je daar allemaal discotheken, waar mensen van in de straat stonden om je daarheen te sturen! echt van alle dingen stond er wel iemand om je erheen te sturen! en dan denk je hmm leuk gaan we eens proberen, kom je bij de ingang en ja hoor dan word er van je verwacht 15 euro te gaan betalen! DAHAAAG!! mooi niet! die kroegjes bevielen ons ook wel! Het is er mega duur, het is er super groot, en allemaal bedelaars die je een paraplu aan willen smeren oid. Maaar het is super gaaf! je moet het een keer mee gemaakt hebben!
Vervolgens waren we die zondag natuurlijk brak, aangezien we zo op tijd thuis waren (a) Dus die dag hebben we niks gedaan, we zaten toen ook heel even in een andere kamer waar we niet konden koken, dus tegen 2 uur werden we een keer wakker, en tegen 7 uur gingen we maar een een pizza halen..
Die maandag waren we ook nog vrij ( wij hebben weekend op zondag en maandag) dus die maandag zijn we Milaan in gegaan, die mooie grote kathedraal bekeken en het mega grote, mooie maar vooral ook super dure winkelcentrum! We hebben onze oogjes uit gekeken en lekker foto's gemaakt! die dag was zo voorbij, en 's avonds lekker een hapje gegeten bij de pizzeria!
Dinsdags moeten we weer werken, Het was niet zo leuk, weer hele dag niks doen en hangen,.. tis reuze gezellig.. maar laat ons maar lekker werken! dus dat was een saaie lange dag, we hadden toen een gesprekje met Rita willen voeren (onze baas) maar zij werd ziek dus is naar huis gegaan.
Die woensdag, Dagmar was al niet zo fit en ik begon me ook niet echt beter te gaan voelen, maar we zijn natuurlijk wel naar stage gegaan, met oa. ook als motto we moeten dat gesprekje gehad hebben!! Maar toen wij bloemen aan het schoonmaken waren (gelijk toen we aan kwamen) werd dagmar al niet zo lekker.. steeds duizelig enz. Toch even vol gehouden en bedacht als het na de bloemen nog niet gaat dan doen we het gesprekje en dan vragen we of je naar huis kan.. maar helaas zo ver kwam het niet. ze werd echt niet lekker dus we zijn gelijk gegaan! Die dag erna mochten we nog thuis blijven, en ik moest van Rita bij haar blijven. Allemaal leuk en aardig maar de volgende dag waren de rollen omgedraaid! Ik werd ziek en Dagmar was aan het eind van de dag weer beter!! Maargoed, we waren al een dag vrij geweest dus wij besloten om gewoon vrijdag naar stage te gaan! We hadden Rita inmiddels ook op de hoogte gesteld over hoe wij het vonden op het bedrijf (kwa werk) en daar had ze heel positief op gereageerd.
Vrijdag, We zijn gewoon aan het werk gegaan ik was totaal niet fit maar met een aspirine wil het best... We mochten de hele dag van alles doen! geholpen met bruidswerk, en ook laten zien hoe wij dat op school geleerd hebben! We hebben boeketjes mogen draaien en de basis van tafelstukken op gestoken. De dag was zo voorbij.. er kwamen nog een keer wat bloemen binnen en zo de hele dag lekker bezig geweest! Heerlijk daar waren we aan toe!
Ook hebben we haar ons werk laten zien op de computer, nou alles is groot in haar ogen!:-o haha wel grappig!
Nu is het zaterdag en ben ik toch wel echt ziek! als ik nu doorloop word het alleen maar erger. Haha ik ben Rita en Dagmar zo dankbaar!:-p
Morgen vrij.. we wouden naar Milaan aan het water, het is hier vanaf vandaag al weer hartstikke mooi weer, dus dat leek ons wel mooi! Voor maandag moeten we nog even kijken wat we gaan doen!
we hebben er alweer twee weekjes erop zitten, echt de tijd gaat super snel! hihi vrijdag vier ik mijn verjaardag hier! joepie! 18!! Mijn ouders zusje en een vriend van ons komen dan gezellig naar Italie.!!
Nou ik zal het niet langer gaan maken! Haha hoewel ik denk dat de meeste het niet eens aan durven deze veel te lange blog te lezen!!
Liefs!!
zaterdag 27 maart 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Ik heb 'm helemaal gelezen, hoor! Hoop dat jullie je snel weer helemaal fris & fruitig voelen en Milaan onveilig maken. Geniet nog even van je laatste dagen als 17-jarige, bijna oudejaarsavond ... ;-). Groetjes aan Dagmar en een dikke knuffel!
BeantwoordenVerwijderen